ساعات کاری : :8:30 الی 14:30

خیابان شیخ صدوق شمالی، خیابان شیخ مفید، نبش کوچه 5، ساختمان کوروش، طبقه سوم، واحد 11

03136613400

چاپ برچسب ، چاپ لیبل

 

چاپ لیبل در اصفهان یکی از کاربردی ترین نوع تبلیغات برای فروش انواع محصولات است که در هر کسب و کاری مورد استفاده قرار می گیرد . با توجه به روند ازدیاد محصولات چاپ برچسب در اصفهان می توان مزایای آن را به چشم دید.

یکی از مزایای اصلی برای شرکت های بزرگ ، قیمت گذاری محصولات با استفاده از طراحی لیبل های خاص است . در ادامه به معرفی و بررسی طراحی لیبل خاص در اصفهان می پردازیم . شما بهترین برچسب در اصفهان را می توانید با کیفیت بالا سفارش دهید . برای کسب اطلاعات از چاپ لیبل و یا چاپ سر رسید تبلیغاتی در اصفهان با شماره ی 03136613400 تماس بگیرید.

چاپ لیبل در اصفهان

در حال حاضر با توجه به روند رو به رشد محصولات چاپ لیبل در اصفهان و سایر استان ها، درخواست های زیادی برای هر کاغذی که یک طرف آن چاپ شده و در طرف دیگر خاصیت چسبندگی داشته باشد، وجود دارد. تفاوت برچسب ها با کاغذ معمولی در خاصیت چسبندگی آنها است.

اما باید در نظر داشته باشید همین لیبل ها دارای انواع مختلفی هستند که در ادامه می توانید انواع ان هارا مشاهده کنید و بهترین لیبل در اصفهان را با توجه به نوع کسب و کارتان انتخاب و سفارش دهید . از این برچسب ها می توانید برای بسته بندی کالا و شناسایی محصول ، هشدارها، گارانتی، امنیتی، و موارد ارتباطی دیگر استفاده کنید.

نمونه چاپ لیبل (نمونه چاپ برچسب)

چاپ ارزان برچسب در اصفهان

شاید برای شما هم سوال باشد که چاپ ارزان بر چسب در اصفهان ایا روی کیفیت آن اثر دارد ؟ و یا ارزان ترین لیبل کدام است ؟در پاسخ به این سوالات باید بگوییم که لیبل کاغذی به خاطر اینکه پوششی ندارد ارزان ترین چاپ لیبل در اصفهان محسوب میشود .شما میتوانید برای سفارش چاپ ارزان برچسب در اصفهان از این نوع لیبل استفاده کنید.

برای سفارش چاپ برچسب در اصفهان با کارشناسان ما در مجموعه کافه طراحان در ارتباط باشید. مجموعه کافه طراحان در زمینه ی طراحی و چاپ لیبل ، طراحی و چاپ کارت ویزیت ، طراحی لوگو و حتی طراحی و چاپ جعبه پیتزا در اصفهان فعالیت می کنید. برای سفارش هر یک از خدمات می توانید با شماره ی تماس بگیرید و علاوه بر سفارش از مشاوره ی رایگان قبل سفارش با توجه به نیاز سازمانتان استفاده کنید.

انواع چاپ لیبل

  • چاپ لیبل کاغذی

برچسب های کاغذی همانطور که از نامشان پیداست از کاغذ ساخته شده اند و به همین دلیل در برابر رطوبت و پارگی مقاومت زیادی ندارند. لیبل کاغذی به دلیل رنگ سفید و رویه براق، چاپ خوبی دارد و به دلیل اینکه ارزان ترین لیبل در اصفهان است  به عنوان یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین چاپ لیبل شناخته میشود .

این چاپ لیبل در دو نوع مات و براق تولید می شود که مدل براق زیباتر به نظر می رسد و چاپ با کیفیت تری دارد، در عوض مدل مات به راحتی روی آن نوشته می شود و برای مواردی که نیاز به نوشتن دارد استفاده می شود.لیبل کاغذی پشت چسب دار برای بسیاری از محصولات استفاده میشود.

  • چاپ برچسب سلفونی

لیبل سلفون در حقیقت لیبل های کاغذی هستند که روی آن سلفون چسبانده میشود . گذاشتن سلفون روی لیبل کاغذی باعث می شود ، لیبل به راحتی تمیز شود و در برابر پاره شدن و رطوبت مقاوم شود و در کنار همه این موارد به لیبل زیبایی می بخشد.

چاپ لیبل سلفون

  • چاپ برچسب پی وی سی

در این نوع چاپ لیبل در اصفهان ، باید بگوییم جنس آن از کاغذ نییست و از پلاستیکی از پلیمر با علامت اختصاری PVC است. این ماده کاملا ضد آب بوده و ماندگاری بسیار بالایی دارد. لیبل های پی وی سی در دو نوع سفید و شفاف (شیشه ای) تولید و چاپ می شوند که هر نوع را می توان با سلفون نیز پوشاند. چاپ لیبل پی وی سی در مواردی که نیاز به برچسب های بادوام طولانی مدت یا در معرض رطوبت یا آب است، استفاده می شود.

چاپ برچسب پی وی سی

  • چاپ لیبل گچی

این نوع لیبل ها همانطور که از نامش پیداست بعد از چسباندن به سطح سفت و خشک میشود و نمیتوان آن را با خیال راحت جدا کرد و در هنگام کندن آن ، خرد شده و از بین میرود این لیبل ها در مواردی مانند گارانتی و یا پلمب بسته بندی کالاست که نتوان برچسب را باز کرده و دوباره چسباند. این لیبل ها چسبندگی بسیار بالایی دارند اما به دلیل جنس خاص آن ها، کیفیت چاپ در آن ها کمی پایین تر از لیبل های کاغذی است.

چاپ لیبل گچی

  • چاپ برچسب متالایز ضد آب

لیبل های متالایز از مواد پی وی سی ساخته شده و در سه رنگ طلایی، نقره ای و هفت رنگ تولید و چاپ می شوند. این تگ ها لوکس ترین و زیباترین لیبل در اصفهان هستند. متالایز پی وی سی جدا از اینکه به دلیل داشتن مواد پی وی سی بسیار بادوام و ضد آب هستند، بسیار ظریف و براق هستند و رنگ های  طلایی و نقره ای بسایر شکیل و درخشنده است.

از برچسب متالایز در محصولاتی که نوع بسته بندی باید شیک باشد مانند شیشه ی عطر و ادکلن و زعفران میتوان استفاده کرد. برای دریافت مشاوره ی تخصصی و یا سفارش چاپ لیبل در اصفهان متناسب با کسب و کارتان با شماره ی تماس بگیرید. شما می توانید برای معرفی بیشتر خود از هدایای تبلیغاتی در اصفهان نیز استفاده کنید.

چاپ برچسب متالایز ضد آب

  • لیبل متالایز کاغذی

لیبل های کاغذی متالیک فقط به رنگ نقره ای موجود هستند و توانسته اند زیبایی و ظرافت لیبل های متالایز را با قیمت بسیار مناسب تری برای مصرف کننده به ارمغان بیاورند. ترکیب قیمت مناسب به خاطر کاغذی بودن و زیبایی لیبل متالایز ، باعث شده این لیبل برای مواردی که نیاز به ماندگاری بالا و یا مقاومت در برابر آب ندارند بسیار پر کاربرد باشد.

  • چاپ لیبل کرافت

لیبل های کرافت با بافت منحصر به فرد و رنگ کاهی از جمله لیبل خاص در اصفهان هستند که می توانید برای محصولات خود سفارش دهید. بافت و رنگ این لیبل ها ارگانیک و هنرمندانه به محصول میدهد بهتر است بگوییم از چاپ لیبل کرافت برای محصولات ارگانیک ، گایهی و صنایع دستی و لولزم چوبی استفاده میشود.

چاپ لیبل کرافت - چاپ لیبل در اصفهان

  • چاپ برچسب هولوگرام void

لیبل هولوگرام امنیتی بعد از کنده شدن یک سطح از خود به جای میگذارند و و خاصیت چسبندگی خود را از دست میدهند و معمولا از این لیبل ها برای سرتیفیکیت ها ، گارانتی ها و پلمپ محصولات استفاده می شود.برای طراحی برچسب هولگرام در اصفهان تماس بگیرید.

چاپ برچسب هولوگرام - قیمت چاپ لیبل در اصفهان

  • چاپ برچسب یووی (UV)

یکی از پرکاربرد ترین لیبل در بازار ، چاپ لیبل یووی می باشد. قیمت این لیبل نسبت به سایر لیبل ها مقرون بصرفه تر است و اگر قصد چاپ لیبل فوری دارید میتوانید از این نوع برچسب استفاده کنید چاپ لیبل یووی UV به صورت فول رنگی انجام می شود و در سایز ها و ابعاد مختلف و متنوع قابل عرضه می باشد در حقیقت این لیبل کاغذی است که با روکش یووی مجافظت میشود و کیفیت چاپ روی این نوع لیبل بسیار مطلوب بوده و رنگ ها همگی کاملا براق و اشباع می باشند.

محتوای پیشنهادی : اگر قصد چاپ جعبه در اصفهان دارید کلیک کنید.

سفارش آنلاین چاپ لیبل

برای سفارش آنلاین چاپ برچسب  در اصفهان شما میتوانید از بالا نمونه کارهای ما را مشاهده کنید و با مطالعه ی انواع برچسب ها ، نوع برچسب خود را مشخص کنید حتی شما میتوانید با ما تماس بگیرید و با ارسال نمونه ی درخواستی و دریافت مشاوره ی رایگان سفارش خود را ثبت کنید و در کمترین زمان سفارش خود را تحویل بگیرید .

چاپ لیبل در اصفهان

قیمت چاپ لیبل پشت چسب دار

به طور کلی نمیتوان یک قیمت ثابت برای برچسب ها در نظر گرفت و قیمت چاپ لیبل در اصفهان با توجه به نوع ، تعداد، سایز و اندازه، سفارش با فناوری دیجیتال یا افست، فوری بودن ‏زمان تحویل، تعداد رنگ ها، تک رو یا دو رو بودن و ویژگی و مشخصاتی که میخواهید ، متفاوت است اما از این بابت خیالتان راحت باشد که بهترین قیمت چاپ لیبل در اصفهان را میتوانید از مجموعه کافه طراحان بگیرید .

فقط کافیست گوشی تلفن را بردارید و امتحان کنید! شما میتوانید طراحی آن را نیز به ما بسپارید حتی اگر جعبه برای محصول ندارید میتوانید طراحی جعبه در اصفهان را نیز با خیالی آسوده به ما بسپارید. هزینه چاپ برچسب برحسب نوع سفارش شما تعیین می گردد و تعرفه ثابت ندارد.

چاپ لیبل پشت چسب دار تیراژ پایین

اگر قصد چاپ لیبل با تیراژ پایین را دارید نگران نباشید ما این کار را برای شما انجام میدهیم فقط نوع برچسب خود و تعداد برچسب را به ما بگویید و ما در کمترین زمان با چاپ فوری لیبل  آن را برای شما آماده میکنیم. مثلا چاپ برچسب فانتزی معمولا جزو دسته محصولاتی هستند که اکثرا مشتریان ما چاپ لیبل با تیراژ پایین میخواهند.

سوالات متداول

1.چاپ لیبل چه کاربردی دارد ؟

از برچسب ها برای بسته بندی کالا و شناسایی محصول ، هشدارها، گارانتی، امنیتی، و موارد ارتباطی دیگر استفاده میشود.

2.ارزان ترین چاپ لیبل در اصفهان کدام است ؟

لیبل کاغذی

3.عوامل تاثیر گذار بر قیمت چاپ برچسب در اصفهان چیست ؟

قیمت چاپ لیبل در اصفهان با توجه به نوع ، تعداد، سایز و اندازه، سفارش با فناوری دیجیتال یا افست، فوری بودن ‏زمان تحویل، تعداد رنگ ها، تک رو یا دو رو بودن و ویژگی و مشخصاتی که میخواهید ، متفاوت است .